Snart sommer

Denne månedens utfordring i CopicMarker bloggen er å fargelegge noe fra naturen.
Her er mitt bidrag, jeg ELSKER dette stempel og dies settet fra Hero Arts <3

Bakgrunnen er laget med Distress Stempler, og svamp.
Alle de stemplede bildene er fargelagt med Copic tusjer, stanset ut med tilhørende dies, og puslet sammen til en sene.
Jeg var ikke helt fornøyd med det første resultatet og måtte sette på noen ekstra elementer etter at jeg hadde tatt de første bildene.




Jeg falt pladask for dette stempelsettet når det ble lansert og var heldig og fikk tak i et eksemplar.

Stemplene er hentet fra Hero Arts Desember 2018 kit.

Jeg har brukt disse fargene
Løvetann: YR16, Y19, Y04, YG67, YG63, YG03
Mus: C3, C1, C0, RV21, RV10
Sopp og marihøne: R39, R29, R27, E74, E71, E70

Kommentarer

Populære innlegg