Rosa sløyfe

Oktober er tid for rosa sløyfe aksjon.
Siden jeg selv ble rammet av brystkreft i 2001, kun 32 år gammel, er dette en markering som hvert år er veldig viktig for meg, og som jeg alltid støtter.
I forbindelse med aksjonen, har vi i Copic Marker Norge en innsamling hvor vi selger kort til intekt for kreftoreningen.

Hos Copic Marker Norge ønsker vi også i år å markere dette ved å selge kortene våre til
kr. 100,- pr stk. og oppfordre alle til å gjøre det samme. Pengene kan settes inn på
CMN Designteam sin innsamlingsside
Ønsker du å donere uten å kjøpe kort, er det selvfølgelig også velkomment!

Dette er mine bidrag
Stemplet er fra Huldra Designstudio (HDS1808) og jeg har brukt disse fargene fra Copic markers
Hud: E000, E21, E11
Hår: E25
Pike: R81, R83, R85
Gutt: BG72, BG75, BG78


Se også alle de andre fantastiske bidragene fra designteamet  her Copic Marker Norge

Kommentarer

Populære innlegg